jajaajajajjajaja, jag bloggar.

Tjooo! i ungefär... 3 timmar har jag haft blogg.se hemsidan uppe, frågan är då varför!? jorå, det ska jag självfallet berätta för er.. jag har inte orkat, facebook har distraherat... Men nu fick jag ett fint litet meddelande av glaad, på facebook såklart! att jag skulle blogga, så vad gör man inte för klutten. Nu bloggar jag! vaknade vid vene 9 kanske, käka frulllllleeeeee, sen har jag vart klistrad vid datan, är sugen på nått men vad vet jag inte... bullar!? Jusst nu bloggar jag dårå men jag pluggar so också, äntligen fick jag fart på det. men det är dööööds tråkigt men sånt måste också göras. Jooo jag tänkte säga att jag har hittat min kamera sladd också, som vart borta ett tag nu, men gissa vart den låg! joorååå mitt framför ögonen på mig, men jag har trott den var vit men nope inte det ni utan den var svart som natten... Igår var jag med massa kompisar, mycket kul! fast kallt.. drog hem vid kvart i 12 kanske, lämnade angepange på vägen.. hör av mig mer senare för nu måste jag plugga.. mycket kvar och jag dör! hej då.
saknar oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0