fixxxxaaaaa miiiggg

Hej nu är jag hemma och är inte med ange.. ovanligt. Vi har förresten nyss gift oss vårt bröllop var idag hemma hos henne i soffan med alla gosaker. Ikväll blire att vara hemma hos ellet igen, soft! ska börja fixa mig nu så att det går snabbt för ska äta klockan 6 och vill typ dra dirr efter jag käkat. Förresten kommer brorsan och hans fästmö hit. haha där drog jag till ett regält skämt! nej men niklas och dessi kommer iallafall. Nu ska jag börja fixa mig och dunka musik, hare bra hör av mig sen, lägger nog ut outfit bild för vet att ni vill se! ;)

Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten

hahahah puckuu (:

2011-09-25 @ 11:29:04
URL: http://legendary.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0