De är då vi ställer oss upp, det är då vi vägrar ge upp!

hört låten lr? annars är du efterbliven.. "ringarna på vattnet" så jävla kunglig! den finns äntligen på spottan, det är riktig kärlek till den. Väntar i allafall på mat nu, sandra lagar wook till oss två! mums. hm.. idag var jag i centrum med massa människor, då får jag ett samtal av glaad och då säger hon "det är någon som baxar din moppe" asså oooooooooooooooomg panik på det! så jag springer dit, samtidigt som jag hör glaad snacka med dom där jävla äcklerna.. fett dumma! dom ba: nej det är min bruds moppe, man ba: men HALLÅ! är du dum i huvet, ska du baxa din bruds moppe lr!? asså vad tänker dom med.....? men hur som helst, så hade dom stuckit innan jag kom dit... snacka om fega ooh... blir så trött, men iallafall! stort tack till glaad som räddade mitt liv idag haha! kärlek till dig! nu ska jag plugga so.. ooh orkar inte hej då!

titta vad fina smurfar vi var!

Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten♥

haha asso! du och den där moppen har fan all otur i världen! stackarn! haha sjuka människor det finns ! -.- <3

2011-09-10 @ 23:39:20
URL: http://Legendary.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0