chacha bloggen!

chacha bloggen!
Hade ju os idag, det var jätte kul fast neeej.. det sög balle! aldrig mer säger jag bara! fyfarao! ha.det regnade och mitt liv var allmänt jobbigt. men vi fick sluta tidigare eftersom det regnade. usch! kallt och äckligt. Nu är jag hemma iallafall med ange för den skiten hade glömt sina nycklar så får väll skjutsa hem henne senare. Vi har precis badat och tvättat håret och så, fyfan vad det var skönt efter den här dagen. Har också jävligt ont i benen för har lyckats springa 3 km utan att stanna typ, kanske stanna 2 ggr och gick någon meter och då var det uppförsbacke. Men är stolt över mig själv! ;)
nu ska vi göra varm choklad och kolla film bestämmer jag! hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0