svar på tal.

Hej där, skolan är slut kan man ju säga.. inga mer prov eller läxförhör eftersom betygen sätts på söndag! hur nice!? as nice.. Men dock är den inte riktigt slut för mig eftersom att jag ska plugga klart min moppe som förhoppningsvis är klar nästa vecka om jag klarar allt som jag hoppas på dårå! 
har fått en kommentar också om hur det går för mig i skolan! Jo.. tänkte jag skulle besvara det. Jag själv tycker att det går helt OK det lixom flyter fram men ibland blir det ett stop men när jag säger att jag är värdelös i skolan säger jag inte riktigt sanningen.. Jag påstår verkligen inte mig själv som värsta MVG eller VG barnet, absolut inte! jag gillar inte att säga mina betyg eftersom att om jag bara tex fick ett G och någon annan VG så klankar jag verkligen ner på mig själv, och självklart kan det ju vara så för någon annan också om tex jag får bättre. Det är anledningen till att jag inte tänker sitta och skriva nu vad jag har. Jag har inte direkt toppen bra! men jag är rätt nöjd iallafall.. men dock så vet jag inte säkert på allt eftersom att betygen inte är satta än så då vill jag inte ha för höga förväntningar.. aa ni förstår!? Men jag är verkligen glad att 8an är över nu, det har varit tufft och plågsamt! för er som är yngre än mig och har 8an framför er, SATTSA! jag lovar, det kanske inte känns som du gjorde bra ifrån dig och det kanske känns jäbvligt onödigt att lära sig sattsdelar, och ordspråk och engelska glosor osv! men ni förstår senare varför ni behövde lära er det! sattsa på allt ni kan! aja nu blev det lite råd och lite om mig. Hoppas du fick svar på din fråga iallafall!? Kramiz!

sommar 2010! saknar den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0