samma gamla visa, men vet inte vad de är för låt.

Då var den här fina skoldagen slut då. oh fina det vet jag inte riktigt men har fan bara haft 3 lektioner, hur nice!? vavavava!? Men aja, jag badade med klassen det gick ju helt prima! <33333333 nu känner jag mig ful äcklig och kissnödig haha driver, nej men ful och äcklig och luktar klår, japp där kom det! mathilda kling luktar klår! konstigt! Men känns rätt onödigt att tvätta håret osv, nu när man ändå ska till stallet sååååeeeeee... fysik boken ligger i sängen och typ skriker hej öppna mig!? men svaret tillbaka är ungefär som KISS my ass och dra åt helvete med allt! ;) busig... nej har fan pluggat lite, läst... 16 sidor maybe? duktig chey! Nu ska jag gå och platta mitt hår, jaaaa jag ska till stallet men ni vet inte hur ful jag är för tillfället så bajsa på er nu! måste gå nu.
det kallas ego!

ja men tjenare klingan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0