punkt!

Godmorgon alla barn! ungefär så fick jag höra min lärare säga under hela 1-5 -.- så därför tycker jag det är gay och säga godmorgon hahah! Nurå, till frukost sitter jag och proppar i mig ett äpple, inte alls gott för tillfället. Klockan är 6 så kan inte käka frukost det får mig bara att spy... kul chey! måste dra vid kvart i 7 för ska till agnes och lämna massa sovkläder för slaggar hos den filuren idag, efter vi vart på grönan med söderberg och ellet(?) agnes tyckte jag skulle ha mina jeans med hål i, ett vitt linne och en svart tjocktröja. Man kan ju inte mer än att uppfylla hennes önskan! men challamalla, nu måste jag fan börja öka, ska ju gå snart!? :O

erkänn att vi är dom snyggaste ni någonsin sätt! ;)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Utan tvekan är det dom snyggaste jag sett:)

2011-05-21 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0