min dag igår.

Hej mina fina bloggläsare..
Nu sitter jag och försöker mata in moppe skiten i huvet! verkligen JÄTTE kul! Det är söndag också, en hemsk dag för vad betyder igentligen en söndag för mig!? jo ungefär... "jo bara så du vet ska du till helvetet en vecka i morron"
hur låter det!? det frestar ärligt talat inte mig ett jävla skit. Men som tur är så kommer veckan vara chill, vi går ju som sakt bara till onsdag! och jag går typ 2 1/2 dag för på onsdag ska jag köra moppe uppkörning.. hur nice!? Hur som helst. det är morsdag idag, duktig jag är som kommer ihåg det också! nej men jag gjorde det! 
Igår vare roligt på grönan med glaader, long och markus. men det var sjukt mycket folk.. men när vi skulle dra så drog ju alla också... oooh jävla markus! -.- men aa, vi drog hem mötte upp Linus och Danne i centrum typ i 5 min sen kom nämligen min och glaads buss, så vi drog hem till henne och var fett uttråkade.. vi ville verkligen göra något men alla skulle ju såklart kolla på fotboll.. barca vann med 3-1 hur vet jag? jo jag och glaad fick nämligen dit killarna efter ett år av tjatning så vi satt och glodde på fotboll hos glaad. efter det så drog vi ut, först till stenmo sen till källbrink, satt där och snacka. åkte på linus moppe tro mig jag dog.. nej då han va duktig :) Sen efter det så skulle killarna dra så då drog jag och glaad med. kom hem vid kanske 12 och då satte vi på bert och glodde på det i en kvart kanske.. sen hade min fina vän glaad somnat så då smsade jag. sen vid kanske kvart i 1 så va avsnittet slut så då väckte jag glaad och så gick vi och la oss. aja nu vet ni hur min dag såg ut igår då! hare bra för nu tjatar min mamma på mig att städa så ska väll uppfylla hennes krav.. oooh! hej då.
gulligris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0