hem till pappa.

Hej, nu har jag precis packat klart.. ehm.. japp det tog mig...!? typ 2 timmar fett snabb!? men jag har faktiskt sytt in min skolavslutnings klänning duktig som man är! jag fick verkligen inte hjälp av mamma! nej men så nu sitter den helt OK på mig! väntar på att min käre fader ska sätta sig i bilen och rulla hit och hämta upp sin älskade dotter! :) finns det någon bättre än mig pappa!? nej nej klart det inte finns! (a) när jag kommer till han ska jag packa upp! herregud... först packa ner skiten sen ska det upp igen.. haha sånt händer ibland. Men sen ska jag därimot plugga moppe och bli expert på skiten eftersom jag har körning på onsdag! Men nu ska jag ner och äta vatten melon! sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0