hata skolan...

nu har jag bråttom..vaknade nu! fett kul! måste ju dra om 45 minuter och jag som behöver typ 1 1/2 timme på mig på morgonen.. kult med skolan idag då! <33333 onsdagar är sääääämsta dagen, vänta förstod ni? jag tar det igen.. SÄMSTA!!!! jag hatar onsdagar! men fick i allafall sovmorgon till... kvart i 9 woooow! -.- haha hoppas på att min buss är sen, orkar inte gå till skolan, men man måste ju. jävla allmän plikt eller vafan det heter, jag bryr mig verkligen fett mycket Men måste gå och klä på mig nu.. vafan ska jag ha på mig? oooh jag vet inte! mjukisar.? men det ska bli 17 grader idag.. ooooooooooooh!


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) jag uppdaterade bloggen precis, och nu ska jag snart bege mig ut på en promenad ;) Är allt bra med dig? :)



KRAM

2011-05-25 @ 10:48:15
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0