fett duktig.

Tjafan, igår vare fredag fett chill. Då bakade vi bullar i skolan och sen var jag med syster. Vi satt på castello och drack cola och sen drog vi hem till mig och sedan vidare på bio vi såg "fast ....... five" kommer inte ihåg vad den heter, men den handlade om bilar och skit, ärligt.. den var riktigt jävla grym! ;) sen drog jag hem, satte mig i badet och smsade sen kollade jag på Twilight som var på kanal 1! nice.. Idag är det Lördag, jag och sandra har, precis målat klart, duktiga som vi är! tog typ 1 1/2 timme men skit samma.. Nu ska jag plugga moppe så jag dör snart och sen ska jag ducha och sen börja fixa mig för ska käka på MONGOLIA idag med sandra osv, mysigt! längtar till maten! sen ska jag kolla på ngn show vettefan, är inte så himla intresserad men jag följer med för dom säger att den är bra så varför inte!? men jag är mest ute efter maten you know ;) tjockis på ingång. Aja nu ska jag dra. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0