.

Godmorgon, trött som fan för jag kom hem fett sent igår.. Hahahaha men det var så jävla roligt, vi red ute och fyfan vad min häst va damp eller aa alla var fan damp XD! sååå jävla roligt orkar inte förklara vad för ni tkr det säkert suger balle! Men aja jag garvade i 1 timme typ och hade så otroligt kramp i magen och så typ bölade jag av att jag skrattat så mkt! hahah fyfan! ooh shit vill bara sitta kvar på hästen och glömma alla jobbiga saker som man har i skolan osv... Men aja idag blire fint väder så tror jag kör på shorts eller nått ;) fast mina ben är ju vitare en ett spöke.. men men nu jävlar! hare bra för måste dra nu!

vad brukar man säga??? jooo.. jusste!!
GAMMAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0