skärholmen!

Hej dålig uppdatering, men ooh pallar inte.. jag kommer bara blogga när jag känner för det nu så ni vet! igår vare pedofilfestivalen (min pappa kallar det så) och jag är typ ensam om att tycka att det va rätt att Erik vann!! men hur som helst, igår pluggade jag som faaaaaaan, fick hjälp med matte och allt av niklas och dessi, smarthuven nr1 och IQ barn nr 1! Hur kom det sig? jo jusste PAPPA!! ;) Idag har jag vart i skärholmen och jag köpte bara ett par ljusrosa tygskor och sen en topp från cubus nice.. hittade inte så mkt!! vart har alla kläder tagit vägen?? :O men sparade rätt mkt pengar för ska ju shoppa  med söderberg när barnbidraget kommer! Men aja, nu ska jag käka glass och glo avatar! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0