Saknad.

Hola amigos.. herregud låter som värsta snillet jöö! ;)
men så är det verkligen inte, men hur som helst jag börjar med spanska idag.. snälla
DÖDA MIG! hata hata hata hata!! finns det något värre än spanska så säg till!? oh brevid mig ligger
en fysik bok, so, moppe böcker och i sängen ligger svenska och engelska.. fyfan måste verkligen pugga.  borde stanna hemma idag och bara plugga men nej nej nu ska jag till skolan och få mer läxor! fett med kul! :D ooh.... senare ska jag till stallet, ska väl försöka glömma allt då och bara tänka på saker som är bra!  Men nu måste jag gå och borsta tänderna! Vi hörs senare!
Puss hej.

herregud vad jag saknar! Ta mig tillbaka, bort från allt!


Kommentarer
Postat av: signesofia

Hej!



Jag har verkligen försökt i flera år (jag är seriös) efter att lägga in länkar till tidigare och nyare inlägg men aldrig hittat den rätta koden, så snälla snälla snälla kan du säga hur man gör?

<3

2011-03-29 @ 14:00:34
URL: http://signesofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0