hästar som parar sig!! HAHA BARA 2 SOM FATTAR ;)

Hello bitches! Jusst nu sitter vi hemma hos mig, hos min pappa av någon konstig anledning? jo jusste jag glömde tandborste så vi åkte till pappa och hämta en, och nu har vi väl vart här en timme eller nått!? jag har bytt om till myskläder, kör på rosa och svart wiiiiee! Inatt slaggar jag hos söderberg med agnes också vi ska ha mys och tjocka med massa goda saker! Vi har kommit hem från stan jusst nu det var mysigt, vi gick och köpte en varsin glass och en varm dryck hahaha och sen satte vi oss vid vattnet! så jävla mysigt, fast det nlåste lite och mina byxer blev smutsiga och mitt hår blev ner kletat av agnes glass! jag ska hämnas inatt ditt äckel!! hahahah nääe.. nu va jag elak, men nu ska jag tvinga mina fula vänner att gå ifrån mig, söderberg gayar nämligen med min ipod och agnes ja... hahah hon leker med min bästa pluttenutte vän misafisa! all kärlek till henne asså! men nu måste vi fan pallra oss! Vi hörs senare kanske.. puss hej!

Kommentarer
Postat av: anonym

ni verkade ha kul..men varför heter den hästar som parar sig??

2011-11-07 @ 18:21:55
Postat av: anonym

jag fattar ;) snygg bild föresten:) jätte gullig<3

2012-02-27 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0