bad day...

Oooh herregud vilken otroligt cp och jobbig dag det varit idag.. orkar inte ens rabla upp allt, men det finns en person jag är så otroligt irriterad och arg på.. fyyfaan!! mitt humör är nere hos djävulen jusst nu... Men ska försöka få upp det genom att sätta mig och kolla på "Älska mig" jag har pluggat so så kan rätt mkt på städerna osv på norge och danmark, sen har jag skrivit klart min holes bokrecenstion.. ooh herregud kill me! ändå har jag mer att plugga men nej fan nu kör vi faktiskt på en paous! Efter skolan fick jag springa till bussen och åka till synsam för man måste kolla ngn jävla ögon grej för att få ta moppe körkort, men jag kunde inte boka för är tvungen att ha en blanket ooooooh.. det gjorde mig ju verkligen på bättre humör.. hur som helst orkar jag inte med ngt nu. ska glo film nu! nu blev jag på bra humör för the glassbil kom nyss!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0