15 i morron.

Nu ska jag springa in i duchen och ducha läääääääääääänge
har saknat min älskade fresha duch nu! och herregud min säng..
se upp för jag kommer om någon timme och sover sönder dig!! kärlek till min säng.
fast vill ha en ny men whut the fuck! alltid skönt att sova hemma! I morron vaknar jag
upp och ser fina glada människor som försöker hålla en ton för mig men inte lyckas så bra.
det låter ungefär såhär "jaaa må hon leva ja må hon leva" osv osv tillslut kommer det!
GRATTIS!! tänk er jag blir 15! man blir fett cool precis som myysan skrev förr.
* får köra moppe
* får köpa energidrycker helt lagligt!! ;)
* cykla utan hjälm
* blir straffmyndig...... haha
* och se barnförbjudna filmer
* och såklart ha lagligt sex ;)
puss på er!

naw, niklas sluta lek cool! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0