kul helg

hej vadå usel uppdatering!? men aja.. idag fick vi ju då lov! eller aa tills på tisdag iallafall hur nice!? :)  jag hade iallafall tre lektioner idag och på dom 3 satt vi och kollade film.. snark! ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZ det är faktiskt rätt tråkigt.. iallafall so filmen och spanska filmen, fattar fan inget av spanska filmen dom bara krigar hela tiden... helt onödigt att sitta och glo på! och sen säger hon att vi ska kolla vidare på tisdag! väntavänta... är det nu man ska bry sig!? Dessutom idag så hade jag moppe körning... jag failade!! :'( eeeh................... ungefär sådär kunde jag ha skrivit om jag var helt seriös men nu är jag ju inte det EFTERSOM JAG KLARADE DET!!! :D nu har jag bara mitt prov kvar då...... den 20 JUNI! oooh fucking 19 dagar kvar... men det går nog rätt snabbt.. eftersom snart är det skolavslutning, sen 2 dagar senare åker jag på ridläger till den 18:e och då är det ju bara 2 dagar kvar så detta går nog rätt snabbt och jag får mera tid på mig att plugga.. det låter ju mycket roligt!? men nu är det så att jag ska göra något annat.. hare bra.. jusste idag slaggar Ellet och Glaad här och i morron ska agnes slagga här och sen på fredag ska jag och agnes sova i hennes husvagn om allt blir som vi vill. aja hare bra nu.

bildbrist.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det är min tränare :)

2011-06-02 @ 14:27:19
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0