typ förlamad?

Tjafan, livet leker!? var på sundby idag och badade med klassen och i morron är det SKOLAVSLUTNING!!!! fyfan vad nice!? jag och alla tjejer ska hem till ellet och bada och ta massa bilder! sen ska vi hem till mig och käka och sen drar vi väll ut eller nått? sen slaggar angepange här också! längtar tills i morron för att få göra mig fin och allt!! ska upp halv 7 och ungefär runt 7 drar jag till söderberg och gör mig fin fin! förövrigt är jag förlamad i ansiktet!! -.- har ju lagat ett hål. det var inte nice, fast det känndes inte bara sprutan! jag dog. den var ju hur jävla stor som helst! haha nej då...... eller? men nu börjar det släppa och det sticks haha hemskt! men nu ska jag fan gå och sova ett tag tror jag. puss hej!

love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0