tjenamors.

Tjo bre! måste säga att jag gillar mig själv.. att vara nyttig, det har aldrig riktigt vart min grej! sitter här uppe på mitt rum med 4 pannkakor med socker på, sen har jag ett glas cola! fetto på ingång! (y) nej då, jag kommer aldrig bli tjock :) jo någon gång kanske men inte nu, nu är jag fröken spagetti och inte fröken körrbulle! Jo men seriöst jag kommer säkert gå upp 150 kg detta lov eftersom jag kommer ju verkligen gå mycket nu när jag har moppen ;) herbie in my ♥ jaja, nu är det så att jag ska in och ducha och dö där ett tag. sen ska jag lalla och hämta min fina syster yster på dagis och sen ska jag väll dö mera!? men går kvällen var rolig! var med glaad, linus, danne och jocke. vi drog och hyrde film den hette "triangle" det var en thriller och jag fattade ingenting! allt bara börja om 24/7 fatta fan inte vad meningen med filmens handling! det var säkert några randoms som inte visste hur dom skulle fortsätta filmen så dom börja om den igen bara! hahaha, någon som sätt den? om inte..  SE DEN INTE!! du kommer sitta med ett stort frågetecken över huvet! Jaja efter det var vi ute vid nått dagis nära jocke och snacka och lite sånt, sen drog jag och glaad hem och glodde på saltkråkan haha jag dör! men vi båda somna till den runt kankse halv 1 sen vaknade jag vid halv 10 och jag väckte henne vid halv 11. men serrriiiiii nu ska jag dra! puss hej!
Massa kärlek till dig bästis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0