SOMMARLOV!!!

okej hur ska jag börja!? jag börjar med att säga... Tack tjejer för en helt otroligt sjukt rolig kväll! detta ska göras om t.o.m min pappa säger det så ;) sen ska jag väll säga att det är SOMMARLOV! det känns förgävligt!! NEJ!! det är så JÄVLA skönt!!!!!! igår, fixade jag mig hemma hos söderberg med agnes också sen drog vi till skolan så vi var där runt halv 10? nice, där satt massa. sen gick vi till klassrummet och tråka i typ 1 min sen drog vi upp till IP där våran fina rektor pratade, tönt som han är! alla sjöng sen drog vi till klassrummet igen och fick betygen och hälsade alla ett bra sommarlov! är ni nyfikna på vad jag fick för betyg? jag är jätte nöjd! slog min brorsa och det var mitt mål och kommer alltid vara det, så nu vet du det niklas! jag fick 9 vg och resten g faktiskt nöjd!! :) som belöning fick jag 500 kr av birgitta (min faster) för hon tyckte jag vart så duktig hela det här året! I morron DRAR JAG TILL ÅÅÅÅBBYYYYY! med bästa tjejerna Marika, Elina, Emmie! hur kul som helst! så ska dra till marika runt 9:50 sen ska vi åka iväg! så det blir kanske ingen bloggning om jag inte orkar göra tidsinstälda och sen kanske några mobilbloggar! bilder får ni sen för jag ska bomba! men måste packa nu! Jusste hahahah! agnes kom till mig runt 12 igår på kvällen och jag var så jäääävla trött så vi la oss i soffan kollade film, sen kom min pappa också, han la sig i en annan soffa och gess what!? jag vaknar klockan 5 på morgonen hahahaha då har alla vi 3 deckat sönder på soffan. så jag väcker dom och sen går jag och agnes och lägger oss. i morse vaknade vi och sen gjorde min älskade far varm choklad till oss! men fan nu ska jag packa! puss hej! kul för dig som orkade läsa iaf! <3
böghög från kvällen hos mig igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0