saknar....

hej nu är jag hemma efter en helt underbart galen och rolig vecka med dom bästa! har fått massor av nya kompisar och en av våran "lägerledare" emelie är 15 och henne har vi blivit bra vän med så hon ska komma upp till stockholm och hälsa på oss någon gång! Men herregud den här dagen var hemsk! jag typ bölade sönder :$ men vafan jag lämnade ett par otroligt fina människor som fått mig att skratta en hel vecka och sen en så otroligt bra häst! man kan tydligen hyra häst och mamma säger ja typ, ska kolla om jag kan hyra honom. kärlek till honom! Nu är jag jätte trött men jag måste plugga moppe men ska smsa med några nu först tror jag, vi hörs i morron puss hej!
enormt mycket kärlek till dig gubben! snart ses vi igen. :love:
jag älskar er tjejer! tack för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0