kul helg!!

Hej ledsen igen.. men har haft riktigt mysiga dagar med agnes nu! bilder får ni se senare! men det var rätt skönt att komma bort från huddinge, bara jag och agnes.. mysigt! i torsdas? var det våran turdag! igår blev det då inte våran tur dag och idag blev den katastrof typ.. HAHA bara agnes som fattar och orkar inte berätta! men kan säga en liten sak.. agnes mamma fick punka!! haha tycker synd om henne.. Nu är jag iallafall hemma, har fått lite bränna. det syns på mina armar och mitt face och typ benen lite, vadå happy face!? :) jaja, nu har jag duchat och gjort mig freshy och snart ska jag äta, det blir tacos med familjen mysigt, bara jag och min familj! kärlek! ♥
men nu ska jag väll göra nått annat.. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0