hej

Hej, ledsen för typ.... usel uppdatering! hehe.. Men har inte tid jusst nu. Jag har ju sommarlov och hela fadderittan ley! men hur som helst, det har vart  varmt nu många dagar och typ dom senaste dagarna har jag spenderat med glaad, sen sov agnes hos mig någon dag och idag har jag vart och badat på långsjön med söderberg, agnes och sen kom myy senare. Jag har bränt min rygg vilket inte är så skönt men what evaah det blir bättre sen när jag sovit ;) ikväll blire mys time med söderberg, vi ska kolla på skräckis och gå till kk! (kungenskurva) vårt homie! nu ska jag snart gå och sätta på potatis för vi ska äta middag sen, men vilket blir typ halv 9.. ledsen söder att du måste vänta på lilla mig! det är bara lalla dig hit om du vill! jaja.. nu ska jag dra. pussen!

typ ooldiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0