.

Tjo brooors. aa fast nee..
har precis kommit hem, har vart på kvarnsjön med angepange, myysigt.. min moppe gnislar STÖR MIG! sen gick min hjälm sönder.... asså YES! typ glaset lossna helt random så måste fan be pappa typ kolla på den eller nått aa på både moppen och hjälmen.. nu är jag i allafall hemma hos pappa, ska käka vid 6 fast .... näe det kommer inte hända pappa och sandra är lixom och handlar... sååååääää!? nej men ikväll ska agnes slagga hos mig, i morron blire slagg med glaader och på onsdag.. säkert nått med glaad haha nej men jag vet inte. måste ta och träffa söder, fredrica och emmie också så, men nu ska jag upp och ducha, känner mig fett ofresh även fast jag duchade idag innan jag drog, men men. ha det bra, bajs på er!

gulllliiis! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

bloggabloggablogaa

2011-06-30 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0