bajs.

Tjo katter, sitter i Glaads säng. Hon är inne och duchar och jag sitter och lyssnar på min älskade musik som jag inte kan leva utan! (y) hur som helst... orkar inte förklara vad vi gjort idag. Men vi kom nyss hem till henne okej då... en timme sen!? men vi var på KG=konstgräset så nu vet ni det! vi var där med danne, linus och jocke sen så kom det väääärsta gråa molnet så jag och glaader drog till henne och gjorde hennes moppe data tester, så döttig hon är, bara två tester kvar :') ikväll ska vi vara med the boys igen, film time or what? typ regnar... inte kul! men då tackar vi gud för den underbara skapelsen TV:N, vi tackar dig gud! hahah... jag är på fluuummmmm humör! nej nu ska jag väl kolla in fejjan lite. ååh så gay namn men men jag är ju gay så fast.... nej verkligen inte. nej kiss my ass orkar inte blogga nu! :)

hahahahah fyfan minnen! (från glaads data, därför är hon inringad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0