slaggar med syster!

Tjoo mina fina! Idag har jag hängt med glaad, vi drog och åkte moppe med hennes pappa ett tag för hon har sin uppkörning i morron duktigt som hon är! sen drog vi och solade och sen träffade vi joar, marcus och kevin på konstgräset.. va där ett tag, sen drog vi och käkade i centrum, sen stannade hon kvar och jag drog hem. Ska hämta tösen sen igen för ikväll blir det slagg med henne! vi ska träffa grabsen! men men.. har precis duchat och nu ska jag lyssna på musik! halleluja moment!

hur mycket jag än skriker på dig och allt så är du trotts allt min syster!
du gör min vardag till ett helvete men du ger mitt liv en mening!
älskar dig min lilla sockertopp!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

hihih ja jag har egen häst :D har faktiskt 2 tillochmed!



hihi tack så mycket :)!

2011-07-26 @ 22:47:09
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: EKO Lisa

Systrar är helt klart det bästa som finns!

2011-07-26 @ 23:35:35
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0