shoobre!

Hej, är ensam hemma och det är inte speciellt kul! har iaf tillbringat kvällen med alla tjejer som sakt, det var mysigt och orkar inte förklara vad vi gjort.. har ingen ork måste bara soooova!!! men vågar inte förrens pappa och sandra är hemma.. dom kommer om typ 30 min.. yeees! men hur som helst... jag och söderberg råkade ut för en as läskig sak på vägen hem så mitt hjärta slog i 150.. orkar inte förklara det heller, men om ni vill veta får ni fråga mig i "real life".. men ringde iaf pappa och bad han komma hem så jaja det här blir bra. shit.. i morron ska jag deeega i sängen, verkligen försöka sova läänge! är så trött att jag kommer dö vilken sekund som helst. men men.. sen ska jag träffa glaad (senare idag dårå) haha eftersom det är söndag nu ;)
sov gott, för tro mig.. det kommer jag!

assååååååååwww naaaaawww!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0