....... punkt punkt punkt punkt punkt!

hey dear, nu har jag vaknat igen efter någon timmes sömn, häärligt! låg och pratade i telefon också i typ en halvtimme med en social grabb! nu sitter jag här igen då.. funderar på att sätta på en film och "rensa huvet på mooln" nej men orkar inte vara ute.. orkar inget jusst nu.. Ni tror säkert det hänt nått så häääääär stort men nej nej.. eller jo för mig är det 1000 ggr större men men... Ska som sakt sätta på en film och gå upp till min kära mobiltelefon som ligger där i sängen och väntar på mig, ha det bra nu! PussN ♥

Ohh min lilla ängel!!

Kommentarer
Postat av: agnes

misis, hoppas hon blir bra snabbt. håller tummarna för henne <3

2011-07-02 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0