hej och hå.

Hej snyggingar, nu har jag vart ute och solat lite grann, kört kubb med sandra och blivit nersprutad av vattenslangen. mkt jag hunnit med. men det var rätt skönt.. tänka på annat och så.. jag vill inte riktigt befara det värsta men man vet aldrig.. kärlek till dig! <3 men nu ska jag snart börja fixa mig för ska dra till ellet och fira malou och emma med alla tjejer i sverige. nej men typ. ska plocka upp söderberg på vägen också om ungefär en timme, så måste börja fixa mig lite grann! jaja ska försöka tänka på så mkt annat som möjligt idag också! ooooh vad svårt det är, så fort jag pratar om det kommer tårarna! ooh.. tyst nu! hej då!

bildbrist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0