hej och hå!

Härligt, min statestik har blivit bra nu och så! jag älskar er mina fina bloggläsare! ikväll blire nog bara chilla hemma med familjen och så! kanske tar och spelar lite spel (a) typ... litle big planet! hehe det är fan as roligt!
Jag har också äntligen fått orken att fixa till min bärbara så nu kan jag äntligen blogga från den igen och sårå! men jag måste få hit min brorsa han måste fixa lite saker, niklas komsi komsi! Men nu ska jag... fan jag tänkte på en sak.... aaaa jusste lägga in massa bilder på min fina data eftersom den är tomm jusst nu! hare bra puss hej!

haha naw!

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Jag äger en del av en ponny ;) Men har aldrig ägt en häst helt och hållet :( Men i framtiden kommer ja nog skaffa egen !

kram

2011-07-25 @ 20:44:33
URL: http://mandyelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0