gotland!

Tjafan, det kommer vara säämst bloggning nu typ dom kommande.. 5 dagarna. Ska nämligen till Gotland med min familj och pappas chefs familj, hans chef har tydligen värsta båten, hur nice? (a) men jaja, vi ska iaf ta en kryssning hem sen från gotland eftersom hans chef och hans familj kommer antagligen vilja stanna kvar där.. men sånt händer. Det ska ändå bli mysigt, umgås med min fina familj! Min lilla misse är sjuk... misa alltså! hon är förkyld, ligger och nyser och sådär.. känns ju sådär att lämna henne då nu i 5 dagar.. hoppas niklas och Dessi tar hand om henne ordentligt nu då! okej grabs!? Men nu ska jag dra och ducha, vi hörs senare. Love!

helt sjukt hur mkt jag älskar dig gullegos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0