allt möjligt!

Hej bror! nejrå.. men igår var jag ju på bio! seriöst den ÄGDE!! kärlek till den filmen. 
Jag och glaad vaknade iallafall upp hemma hos min pappa, där vi käkade frulle och typ satte på oss mys kläder, sen åkte vi till centrum där vi träffade, emma, agnes och felicia. Vi gick till Ohlerys (stavning?) för Jaqueline jobbar där, busunge. Men aja.. var där ett tag, sen drog jag och glaad och träffade linus, marcus och joar. Vi var i båtsparken ett tag och chillade, sen åkte vi hem till marcus men jag skjutsade hem glaad innan för hon skulle packa.. hon åker ju i morron :( men aa.. vi var hos Marcus och lirade playstation 3! haha jag förlorade hela tiden på fifa (a) och typ jävla cod! det förlorade jag också på! hehe... I morron ska jag träffa bästis söderberg, det var längesen nu! har saknat henne verry mucho! vene vad vi hittar på! men nått blire.. men ska dunka musik nu! hare!
hihi ooolddiiieee!

Kommentarer
Postat av: wilma yao.

hej. du är jättefin. :d

ska vi följa varandra via bloglovin?

säg till om du lägger till mig. så lägger jag till dig. <3

2011-07-25 @ 21:56:04
URL: http://loovewilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0