sova sova sova.

Carro har skrivit en kommentar om att jag ska lägga in bilder på det jag köpt! och det klart jag kan göra det, men det kommer bilder då förmodligen i nästa inlägg för jusst nu laddar min kamera sådeså.

Men annars då, ni vet ju att jag och söderberg gick hem till henne för att steka pannkakor. och det gjorde vi också. mumsigt! fett lyckade vi är kockar säger jag bara! Men nu är jag hemma hos mig igen helt ensam, pappa är väl... någonstans no idéa men han är säkert nere på en resturang eller nått. så nu ska jag gå upp i min säng lägga mig och dö framför en film! Vi hörs senare. puuuuusss :love:

Kommentarer
Postat av: Josefin

snyggt öga!! :o

2011-01-09 @ 20:54:59
URL: http://polkasnigel.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOOOOOOOOGGA

2011-01-10 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0