nya saker!

Tjaba tjena hallå, vi säger så!
fett med seriös dårå! Hur som helst så var jag i skolan idag som alla andra tråkiga dagar. Jag slutade 15:10 och började 08:10 omg.. lååång dag hehe. Hade svenska prov det gick toppen! Efter skolan åkte jag hem till mamma och packade för skulle till pappa, men behövde ju inte ha med mig så mkt eftersom jag ska praoa på stallet i 2 veckor, shit vad nice. men nu antar jag att jusst du sitter och tänker men kul att vara där man får bara mocka! men kiss my ass det är absolut inte allt jag får göra för om det var allt så skulle jag inte praoa där så dah! hehe. Hur som helst när jag kom hem låg det en påse på min säng med massa nya saker! wiiie! pappa och sandra har ju vart i Gran Canaria så då har dom köpt saker till mig. Fick en ny parfym, 2 lösnagel paket, ett par flippflopp och sen ett armband där det står mathilda på! tack så jätte mycket! Naglarna var skit tuffa ena var med typ ed hardy mönster på och andra zebra mönster längst fram! men ska dra nu! Puss hej!

feeeett coola? :)


Kommentarer
Postat av: e'

sv: srry för sent svar...

joo heh... du kommer oxå ha det så :)



btw: snygga naglar!

2011-01-20 @ 19:36:41
URL: http://edinaderviseviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0