morron.


inatt har jag inte sovit så jätte mkt. för Misa sov nämligen hos mig. och eftersom hon sov
hela dagen så blev det inte så mkt på natten. Hon har mest hoppat omkring på mig och lekt
med mitt armband! så jag har typ sovit en timme sen vaknat igen och så har det hållt på under natten.
för hon väckte mig när det var tråkigt att va själv. men vid 4 lyckades hon komma till ro och la sig breve mig
och sen låg vi där som två döda lik. Men nu är jag vaken igen! Måste ta och smsa mickis och se om hon är vaken. men omg!! klockan shit måste gå om 25 min och har inte sattit på mig kläder eller nått!
aja prao nu på stallet i 2 veckor medans ni är i skolan ;)
puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0