lösnaglar och allt möjligt!

Hej ledsen för dålig uppdate igår, men var med söderberg hela dagen. vi segade framför 2 filmer och åt chokladpudding. tjockisar... ja det där med träning går ju sådär! men ska ge gärnet sen. Jusste glömde jag har sattit på lösnaglar. och dom är ascoola. ni vet där framme där det är vitt på lösnaglar? där är det olika färger så på en nagel kanske det är grönt där framme och en annan röd. japp dom här ska hittas igen! och det är kort modell och känns så jävla bra för då kan man ju smsa och allt samtidigt. så man blir lixom inte handikapad. Men hur som helst. Söderberg slagga hos mig inatt, och vi var vakna till typ tjugo i 4 tror jag. inte ett dugg trötta vid 3. Men sen vakna vi vid 5 typ för att några idioter ringde, haha jag vet vilka det va! Grabbar ni har inget liv! ;) men aa herregud då var jag och söderberg as trötta så vi tog typ fel mobiler och allting orkar inte förklara men helt sjukt! Sen vaknade vi vid halv 12 för hon behövde gå. och ja sen dess har jag suttit vid datan och glott film! Jusst nu håller jag på med ice age 3 dinosarierna ngt! och breve mig har jag en godis skål, kan det bli bättre? neeeee! idag ska jag iväg någonstans till sandras mammas syrra och käka som bor en timme bort typ. men ska fortsätta glo film nu! Puss hej! :love:
(bild brist)

jag och söderberg i somras. saknar sommarn!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är nice , kan inte du göra ett videoinlägg? :D

2011-01-06 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0