LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!

Omg, vene varför jag börja med det. men herregud idag har mitt humör inte riktigt vart på topp har jag själv kännt! bara allmänt irriterad dag så (någon av er som träffa mig idag) om någon tyckte jag verkade sur så var det inte på dig! Men jag är så trött på skolan att jag bara vill bomba sönder den. omg det är andra veckan efter lovet och jag dör! -.- Har hur mycket som helst redan.. Svenska prov, matte prov, engelska läxor, so läxor och typ hemkunskaps läxa! omg snälla var snäll och skjut mig! nej inte seriös nu men jag vill sova en hel dag och vakna upp och bara känna att allt kommer gå bra med skolan och så! Veckans höjdpunkt är på fredag och tänker inte säga vad det är så  fråga inte heller! och ni som vet var snäll och inte skriv en kommentar om det heller! Men jag kan ju bara säga att jag längtar som fan! Men nu ska jag ta en skön och lååång duch och sen tvinga mamma att jag får göra en smoothie och sen sätta mig och plugga! visst låter det bra!? nu hörs vi senare.. när jag pluggat klart! :)


Kommentarer
Postat av: DiGucciNi

Jaaaag veeeet MoHAHAHA :D

jag längtar också hihih! när drar du dit? :)

puss världens bästa stora syster höhöh :) <3

2011-01-18 @ 14:53:21
URL: http://diguccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0