jag har inget liv.

Hej,
När jag kom hem från skolan idag så pluggade jag so och läste i min engelska bok och shit!!! svenska prov tills imorron! muther fuck.. har inte pluggat ngt idag! -.- omg japp det är väl bara stänga av datan igen... men aja jag käkade middag.. pannkakor med grädde och sylt asså omg in my :love: men aa efter det så pluggade jag matte i en hel fucking timme typ jag är stolt över mig själv! från att inte fattat ngt så fattar jag faktiskt hälften nu. hoppas jag blir godkänd på matten på fredag då! I morron ska jag hem till pappa så har städat mitt rum lite små snabbt nu också. och på fredag så händer!!!! lalalallalalala :D Usch nej orkar inte plugga mer men jag måste! sista inlägget för ikväll nu då! så säger godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0