DAGENS TABBE!

Asså omg jag måste bara berätta dagens tabbe det var när jag, söderberg & Vendela gick till vivo. vi gick där på vägen (för det går snabbare) och så sa jag shit det kommer en stor fet lastbil sprriiiingg! haha så sprang vi och på sidan till höger om oss var det snö rätt hög men japp vi alla sprang upp på det fast med avstånd från varandra och söderberg kom upp först och hon kände att fan här kan jag stå men så tog hon ett till spring steg och wipps så var hon borta! haha hon hade ramlat och låg där på marken. (allt som jag skriver händer typ på samma gång så det var inte direkt så någon av oss såg varandra ramla) men japp sen kommer jag klant nr 2 och gör EXAKT lika dant hahahah och sen kommer vendela och vadå varför ska hon vara anorlunda gemfört med mig och söderberg men givetvis ramlar hon också! omg sen ser vi att vi alla 3 ligger i marken och bara as garvar omg jag gillar oss tjejer! varför är det alltid vi? :P


Kommentarer
Postat av: söderberg

hahahahahahahahhahahahaahha

2011-01-18 @ 18:39:25
Postat av: vendela

hahahahhaha jaduuu..<3

2011-01-19 @ 10:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0