allt möjligt!

Hej som sakt så blev det ju inte så mkt bloggning igår. Men jag åkte och träffa glaad och vi åkte go cart med henne och hennes pappa och syrra haha jätte kul! har aldrig åkt det tidigare så det gick oväntat bra :D
men tyvärr så förlora jag haha av 6 personer typ.. omg jag är bäst! (a) nej men jag och carro (hennes syster) låg allitd efter varandra haha sopor! Men sen åkte vi och käka i centrum och sen till markus och åkte pulka! När klockan var typ 20:00 så tog vi bussen från markus hem till joar! och vet ni vad: hahahahaha!! joar kastade en snöboll på en bil och den fick typ damp och börja backa fort som fan! och då börja joar springa haha stackare! fyfan vad han sprang och bilen fick inte tag i honom! bra ju! Men sen körde bilen förbi där vi satt (utan joar han var ju och lalla omkring ngn stans) och sa : om det var eran polare så hälsa honom att nästa gång han gör så så ryker skallen på honom! omg hej jag har damp!? seriöst tagga ner ett par grader du fick en snöboll på bilen inte en jävla bomb!? -.- Men hur som helst vi hade hyrt film haha jag och joar valde och det var tyligen en spansk skräck film. den sög kolla fan inget typ! men jaja typ så såg min kväll ut igår. aa jusste vi smällde smällare också! och min mobil var ju sönder så hade någon annan och nu funkar den! omg!!! wiiiieeee :D annars skulle jag gå under för det går inte att lyssna på musik i den andra shit skulle dö... men jaja nu vet ni! Puss hej :) :love:

sitter och letar efter affischer på eminem! funderar på denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0