8 mile

Go'kväll mina fina vänner. sitter i soffan och smsar lite granna. Jag har tråkigt jag är ensam hemma.. eller ja misa är ju här men pappa och sandra drog nyss dom skulle ut och kommer hem ikväll ngn gång. hur ska jag klara mig? nej driver i'm biff så klarar allt ;) Men hur som helst är så jävla trött så ska sätta mig och kolla på 8 mile asså omg så jävla bra!! ni som gillar eminem *host ida* om du inte sätt den så GÖR DET! så jävla grym, den handlar om hur hans liv var innan han blev eminem. då han kallades för "rabbitt" helt amizing film! men nu ska jag kolla den! vi hörs senare puuusssiiisss!



älskar låten! när hon sjunger. asså omg!! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0