vart med jullebulle!

Nice att det är Fredag i morron, ska på tjejmiddag hos glaad då. NICE! Idag har jag varit med Jullebulle, det var verkligen längesen! men det var roligt. vi kollade på film hemma hos henne och snackade om typ allt! mysigt! Sen var jag tvungen att gå runt halv 6 och jag var hemma typ tjugo i 7 omg döda mig!! egentligen skulle jag vara hemam vid 5 över 6 men såklart kom inte min buss så jag var ju tvungen att gå från centrum., och om man räknar allt så fick jag gå från källbrink hem till mig typ! mycket roligt med detta underbara väder! snälla kan det inte snöa lite mer!? -.- men aja nu ska jag ducha och fixa mig och läsa lite i boken. vi hörs!

nääämen titta här har vi henne ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0