tjobre..


har precis ätit frukost! bussen går om typ 25 min så det är chill kan sitta här typ
en kvart till för då måste jag klä på mig! hahaha nu har jag stält en stol framför min garderob!! :$
not nice! men jag är inte rädd! det är fan sjukt! föresten tänk snart har dom 2 veckorna gått.....
helvete banan bajs skit!! orkar inte skolan asså seriöst skulle kunna vara kvar här resten av livet..
fast näe.. men inte skolan asså omg om det finns ngt tråkigare så säg till! Men har inte så mkt att skriva om.
men måste gå nu ska hinna kolla runt lite på datan!
kramiz!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahahha galet långt finger...

2011-02-10 @ 19:22:11
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0