skärholmen!!

Tjoooooo. Idag ska jag och glaad åka och shoppa. nice or what? har vart fett shopping sugen hela veckan och nuuuuu äntligen wiho!!! vi ska dra vid 12:28 eller då kommer buusseeen. sen slaggar jag hos glaader med joar, linus och markus chillpill. vene riktigt vad vi ska göra men det blir roligt iaf. det är sorgligt att praoen är över....... ville ju vara kvar där till jag blir 86 typ. nej men allvarligt sååååå mkt roligare än skola iaf, nu är det bara tillbaka till helvetet.. yey!! men ska dra och göra i årdning mig nu eller sätta på mig ett par jeans iaf. vi höörs love!!
   
så kul man kan ha med en webb :)


Kommentarer
Postat av: meee<3

söööt <3<3<3<3<3

2011-02-12 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0