ny mobil

Tjaba, bloggade inte direkt mkt igår men skit samma, hade det roligt igår iaf vi bada jaqutsi och kollade på skräckfilm och så satt vi typp och snacka massa, skit mysigt! När jag kom hem kom pappa fram och gav mig en present. rätt för tidig dårå asså jag fyller ju år snart så. det var en ny mobil den där experia! har redan lärt mig den rätt bra och trodde det skulle vara fett svårt att smsa men nej fan det är ju lätt :O Men... i morron är det plugg igen då... hur känns det? jo det känns piss -.- hata hata hata!! och jag börjar med matte snälla kan det inte bli sämre.. -.- men hur som helst. har precis kollat solsidan börjar faktiskt tycka om det nu, jag tyckte de var fett tråkigt förr men nu är det ju lite roligt :$ Men ska tagga nu viii hööööörs i morron typ. ska hem till mamma då så ni vet! Puusss hej! :love:

helloooo sweetiie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0