.......

sääämst uppdate men aja.. igår sov agnes hos mig tills idag dårå. vi hade jätte mysigt, kollade på filmer och pratade och massa sånt! jag som verkligen hatar att prata! aa fast näe. kärlek till det! Idag har vi bara legat och kollat på film asså seriöst no life. Men det va skönt.. Jag har säkert gått upp 900000kg.. Men aa nu håller jag på att packa jag ska till något ställe i morron och åka skidor kommer tillbaka på torsdag, men har inge data.. men om jag fixar det och fattar hur man gör så kan jag blogga från mobilen. Men hur som helst nu har jag SPORTLOV!!
fett sköööönt!! och jag blir 15 på fredag! NICE OR WHAT!!?? nej men ska tagga nu. puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0