egoooo

Oh allt detta tjat om bloggning. okej idag var det asa dåligt.. oh orka all fucking helvetes kuk banan snö.. -.- oh! men aa orkar inte men jag fick gå till centrum sen kom mamma och räddade mig och long så vi fick skjuts till skolan. men sen hem aa herregud.. -.- gick hem till felicia ett tag med glaader också och sen kom niklas och dessi så då tog vi alla sellis hem nice. vi stannde upp och köpte chips och dipp tills ikväll. omg läääängta!!! haha nu har jag hittat en ny favvo låt. Fucking perfect! love till den. älska älska älska p!nk men hata hata hata snö.. nu är jag trött på vintern och vill bara ha mitt älskade längtade sommarlov. men ska hjälpa fredrik med mat nu! vi hörs!
'
i love egooooo.


Kommentarer
Postat av: DiGucciNi

påhittigt med kuk banan snö ! :) haha <3

2011-02-12 @ 09:26:00
URL: http://diguccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0