död

Herregud igår var verkligen en jobbig dag, åt typ inget drack typ inget på hela dagen igår och jaa det märkte min kropp rätt snabbt, när jag kom hem låg jag i soffan och skrev klart svenska saken och jag var såååå jävla trött!! såfort jag reste mig så snurra allt i huvet och jag fick spy känsla. Sen åkte jag med fredrik och olivia till centrum käkade donken och det smakade bajs har ju inte ätit det på typ 3 månader så det var skit äckligt!!! När jag kom hem typ vid 6? ducha jag sen gick jag och la mig. min kropp gjorde så jävla fucking ont att jag dog! så jag sov typ en timme sen blev jag väckt och sen låg jag och smsa sen vid 9 igen somnade jag sen har jag sovit sen dess och nu är jag vaken. fortfarande skit trött vill bara gå och döda mig haha nej men ooh... nu måste jag gå till centrum.. inte kul oh vad jobbigt!! men men.. vi hörs puss hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Kling - jag saknar OSS! Kommer du ihåg när vi lekte kurra gömma med din syster? Haha, och när vi var hemma hos mig och satt och snacka i trappan, och när vi var jätte sugna på godis men hade inga pengar sen såg vi din brorsa och fick pengar av han, haha! Men skulle jag skriva alla minnen skulle det bli så jävla mycket, men hur som helst älskar jag dig iaf! <3

2011-02-10 @ 18:19:31
URL: http://jjjuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0