biiildeeeer!

Sjukt kul idag!
har vart med glaad och vendela hela dagen.
fast i bussen satt vi med adam, wille, danne, nyman och vilma också!
nice or what? tog typ 3 1/2 timme dit men så värt! jag vendela och glaad åkte
i skogen på ett spår men helt random försvann spåret! Man ba whuuuuuuut?
så vi kom ute mitt i skogen med typ 40 cm snö.. kul!? så vi tog av oss skidorna och
började vandra mot ett håll. skit jobbigt men as kul :)
här kommer lite bilder!

jag och vendela.

Glaad

Vendela


jag. jag är inte så tjock!¨

fina glaad

vendela är sämst som ramlar ;)

egoooo

fukt på kameran men men ;)



dom 2 senaste bilderna är hur det såg ut där vi hamnade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0